به گزارش روابط عمومی بیمارستان یاس سپید، دکتر مصطفی کمالی ریاست بیمارستان یاس سپید در مراسم جشن پرستار با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: پرستاری از آن دسته شغل هایی است که اگر عاشق آن نباشید نمی توانید در بلند مدت سختی های طاقت فرسای آن را تحمل کنید و باید بیشتر نگاهتان به این کار معنوی باشد تا مادی چرا که هیچ حقوق و مزایای نمی تواند شب بیداری ها، دوری از خانواده، فشار روحی و روانی  و حضور در بالین  بیماران ۲۴ ساعته را جبران کند.

وی افزود: نامگذاری روز پرستار با میلاد فرخنده حضرت زینب (س) نشان از ارزش جایگاه والای این حرفه مقدس دارد این روز بهانه است تا از تلاش ها و مجاهدت‌های شبانه روزی شما تقدیر و قدردانی کنیم.

ریاست بیمارستان یاس سپید اضافه کرد: سال ۹۹ و ۱۴۰۰ وقتی ویروس کرونا در کشور به اوج پیک خود رسیده بود پرستاران  یک دوران سخت و پر استرس را سپری کردند که خدا را شکر با تدبیر دولت و رعایت مردم توانستیم این روزهای غیرقابل تحمل را پشت سر بگذاریم.

دکتر کمالی بیان کرد: قصد ندارم مشکلات بیمارستان را در روز پرستار بیان کنم برای اینکه مطلع باشید عرض می‌کنم تعرفه بیمارستان از سوی وزارت بهداشت درمان امسال چند ماه بعد از سپری شدن سال جدید به بیمارستان ها ابلاغ شد با توجه به افزایش تمام اجناس ما سه چهار ماه اول سال را با تعرفه سال ۱۴۰۰ بیماران را پذیرش کردیم. هر روز هم  قیمت وسایل پزشکی و مصرفی بیمارستان بالا میرود و ما همچنان با آن تعرفه کار می کنیم.

وی ادامه داد: حوادث اخیر کشور هم بیشترین آسیب را به مراکز درمانی خصوصی زده است که اکثر بیمارستان ها به دلیل عدم پرداخت حقوق  پرسنل تعدیل نیرو کرده‌اند اما خداراشکر ما نه کسی را اخراج کردیم نه اینکه یک روز حقوق پرسنل با تاخیر پرداخت شده است و در تمام مناسبت نظیر روز ماما، پزشک،پرستار و کارگر از پرسنل در حدتوان تجلیل شده است در کنار آن برای تمام پرستاران در خدمات بیمه تکمیلی داندان پزشکی تا سقف پنجاه میلیون ریال رایگان را اضافه کردیم.

ریاست بیمارستان یاس سپید درباره افزایش تعرفه خدمات پرستاری در سال ۱۴۰۲ گفت: رییس جمهور محترم در مراسم بزرگداشت مقام پرستار گفته اند که مسائل جامعه پرستاری را در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ و نیز برنامه هفتم توسعه لحاظ خواهند کرد. این یک نوید برای جامعه پرتلاش پرستاری است که امیدوارم تحقق پیدا کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *