به مناسبت روز كارگر، رياست بيمارستان ياس سپيد از پرسنل خدمات اين مركز درماني تقدير کرد.

دكتر مصطفي كمالي رياست بيمارستان ياس سپيد بمناسبت 11 ارديبهشت ماه روز كارگر در ديدار با جمعي از پرسنل خدماتی زحمتكش این مركز درماني گفت: هدف اصلي ما از اين ديدار قدرداني و تشكر از تك تك شما عزيزان است و درب اتاق بنده براي همه شما هميشه باز بوده و آماده شنيدن مشكلاتتان هستيم.

وي افزود: با وجود تمام مشكلات اقتصادي و كرونا در سطح كشور هميشه تلاش كرده ایم حقوق هاي پرسنل بيمارستان ياس سپيد در 30 ام هر ماه پرداخت شود خداوند بزرگ را شاكرم كه تا به امروز شاهد پرداخت حق الزحمه كاركنان با تاخير يك روزه هم نبوديم.

رياست بيمارستان ياس سپيد اضافه كرد: ازسوي وزارت تعاون،كار و رفاه اجتماعي افزايش تعرفه حقوق كاركنان در 1401اعلام شد با وجود اينكه هنوز از طرف وزارت بهداشت تعرفه مركز درماني اعلام نشده است اما ما حقوق فروردين ماه پرسنل را با تعرفه جديد پرداخت كرديم.

دكتر كمالي با اشاره به نقش پرسنل خدمات در بيمارستان گفت: بيشترين ارتباطات را در بيمارستان با مراجعه كنندگان و خانواده آن ها پرسنل خدمات دارند و بايد اولويت شما ارايه خدمات در سطح بسيار بالا به بيماران باشد تا مراجعه كنندگان با خاطر خوش مركز درماني را ترك كنند.

وي تصريح كرد: پرسنل خدمات مسئوليت پذير باشد در هر بخش بيمارستان با مشكلي مواجه شديد اگر خودتان مي توانيد آن را برطرف كنيد انجام دهيد در غير اين صورت به مسئول ارشد اطلاع دهيد و از كنار مشكلات بيمارستان بي تفاوت رد نشويم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *